La Biblioteca de Moià ofereix quatre clubs de lectura d’adults: un de novel·la, un altre dedicat al teatre, un d’òpera i n’hem incoporat també un en anglès .
En primer lloc, hi ha el club de lectura de novel·la, tot i que esporàdicament s’alterna amb altres gèneres literaris com la poesia o contes. La tertúlia sol ser el darrer dilluns de cada mes i està dinamitzada per Marian Baqués, o bé per experts en l’autor o tema que es treballa. De tant, en tant, es convida l’autor d’algun dels llibres, per tal de tenir una experiència més enriquidora, directa i entenedora de l’obra.
Des del 2017, es programa el club “Llegir teatre” dedicat exclusivament a aquest gènere literari. Les tertúlies les dinamitza Elvira Permanyer; i habitualment, un cop comentada l’obra a la biblioteca, es va al Teatre Nacional a veure la funció. Les tertúlies solen ser els dimarts a les 19:30h i el següent divendres es va al teatre.
Aquest any 2022 estrenem un club de lectura en anglès dinamitzat per Laura Patricio. Les trobades en principi es faran el tercer dimecres de cada mes a les 19:30h.
Per últim, també tenim “Llegir òpera”. Aquest curs només es treballaran 3 òperes. Primer farem una conferència-audició a la biblioteca amb Albert Ferrer, historiador de l’art i musicògraf. Després anirem al Kursaal de Manresa a veure l’espectacle. Aquesta iniciativa es realitza amb col·laboració de la FOC i Joventuts musicals.
Club de lectura: ‘Entre l’infern i la glòria’
El proper dilluns 26 de setembre a les 19:30h a [...]
Nou club de lectura en anglès!
Aquest any a la biblioteca estrenem un nou club de [...]
Club de lectura: Theodor Kallifatides
El proper dilluns 27 de juny a les 19:30h es [...]
Club de Lectura: ‘Sola’
El proper dilluns 23 de maig a les 19:30h a [...]
Club de Lectura: “La revolta de Cramòvia i altres contes”
El proper dilluns 25 d'abril a les 19:30h es reunirà [...]
Club de Lectura: “Quanta, quanta guerra…”
El proper dilluns 28 de març a les 19:30h es [...]
