La Biblioteca de Moià ofereix quatre clubs de lectura d’adults: un de novel·la, un altre dedicat al teatre, un d’òpera i n’hem incoporat també un en anglès .
En primer lloc, hi ha el club de lectura de novel·la, tot i que esporàdicament s’alterna amb altres gèneres literaris com la poesia o contes. La tertúlia sol ser el darrer dilluns de cada mes i està dinamitzada per Marian Baqués, o bé per experts en l’autor o tema que es treballa. De tant, en tant, es convida l’autor d’algun dels llibres, per tal de tenir una experiència més enriquidora, directa i entenedora de l’obra.
Des del 2017, es programa el club “Llegir teatre” dedicat exclusivament a aquest gènere literari. Les tertúlies les dinamitza Elvira Permanyer; i habitualment, un cop comentada l’obra a la biblioteca, es va al Teatre Nacional a veure la funció. Les tertúlies solen ser els dimarts a les 19:30h i el següent divendres es va al teatre.
Aquest any 2022 estrenem un club de lectura en anglès dinamitzat per Laura Patricio. Les trobades en principi es faran el tercer dimecres de cada mes a les 19:30h.
Per últim, també tenim “Llegir òpera”. Aquest curs només es treballaran 3 òperes. Primer farem una conferència-audició a la biblioteca amb Albert Ferrer, historiador de l’art i musicògraf. Després anirem al Kursaal de Manresa a veure l’espectacle. Aquesta iniciativa es realitza amb col·laboració de la FOC i Joventuts musicals.
Nova data per al Club de Lectura “Extraños en un tren”
El club de lectura sobre la novel·la Extraños en un [...]
Llegir teatre: “L’Hèroe”
El proper dimarts 22 de juny a les 19h a [...]
Club de lectura: “L’òpera de Vigata”
El proper dilluns 31 de maig tenim una nova sessió [...]
Llegir teatre: “Galatea”
El proper dimarts 25 de maig a les 19:30h hi [...]
Club de lectura: “Pedro Páramo”
El proper dimarts 27 d'abril a les 19:30h a l'Auditori [...]
Llegir el teatre: “La nit de la iguana”
El proper dimarts 13 de febrer a les 19:30h hi [...]
