La Biblioteca de Moià ofereix quatre clubs de lectura d’adults: un de novel·la, un altre dedicat al teatre, un d’òpera i n’hem incoporat també un en anglès .
En primer lloc, hi ha el club de lectura de novel·la, tot i que esporàdicament s’alterna amb altres gèneres literaris com la poesia o contes. La tertúlia sol ser el darrer dilluns de cada mes i està dinamitzada per Marian Baqués, o bé per experts en l’autor o tema que es treballa. De tant, en tant, es convida l’autor d’algun dels llibres, per tal de tenir una experiència més enriquidora, directa i entenedora de l’obra.
Des del 2017, es programa el club “Llegir teatre” dedicat exclusivament a aquest gènere literari. Les tertúlies les dinamitza Elvira Permanyer; i habitualment, un cop comentada l’obra a la biblioteca, es va al Teatre Nacional a veure la funció. Les tertúlies solen ser els dimarts a les 19:30h i el següent divendres es va al teatre.
Aquest any 2022 estrenem un club de lectura en anglès dinamitzat per Laura Patricio. Les trobades en principi es faran el tercer dimecres de cada mes a les 19:30h.
Per últim, també tenim “Llegir òpera”. Aquest curs només es treballaran 3 òperes. Primer farem una conferència-audició a la biblioteca amb Albert Ferrer, historiador de l’art i musicògraf. Després anirem al Kursaal de Manresa a veure l’espectacle. Aquesta iniciativa es realitza amb col·laboració de la FOC i Joventuts musicals.
Llegir el teatre: “La casa de les aranyes”
El dimarts dia 28 de gener a les 20h a [...]
CLub de lectura: “Memorias de Adriano”
Després de l'aturada nadalenca, aquest proper dilluns 27 de gener [...]
Llegir el Teatre: “Europa bull”
El proper dimarts dia 10 de desembre a les 20h [...]
Club de lectura: “La ciutat i la casa”
Com cada darrer dilluns de mes, aquest 25 de novembre [...]
Club de Lectura: “El curiós incident del gos a mitjanit”
El proper dilluns dia 28 d'octubre a les 20h del [...]
Llegir el teatre: “La Rambla de les floristes”
El proper dimarts dia 22 d'octubre a les 20h comença [...]
