La Biblioteca de Moià ofereix quatre clubs de lectura d’adults: un de novel·la, un altre dedicat al teatre, un d’òpera i n’hem incoporat també un en anglès .
En primer lloc, hi ha el club de lectura de novel·la, tot i que esporàdicament s’alterna amb altres gèneres literaris com la poesia o contes. La tertúlia sol ser el darrer dilluns de cada mes i està dinamitzada per Marian Baqués, o bé per experts en l’autor o tema que es treballa. De tant, en tant, es convida l’autor d’algun dels llibres, per tal de tenir una experiència més enriquidora, directa i entenedora de l’obra.
Des del 2017, es programa el club “Llegir teatre” dedicat exclusivament a aquest gènere literari. Les tertúlies les dinamitza Elvira Permanyer; i habitualment, un cop comentada l’obra a la biblioteca, es va al Teatre Nacional a veure la funció. Les tertúlies solen ser els dimarts a les 19:30h i el següent divendres es va al teatre.
Aquest any 2022 estrenem un club de lectura en anglès dinamitzat per Laura Patricio. Les trobades en principi es faran el tercer dimecres de cada mes a les 19:30h.
Per últim, també tenim “Llegir òpera”. Aquest curs només es treballaran 3 òperes. Primer farem una conferència-audició a la biblioteca amb Albert Ferrer, historiador de l’art i musicògraf. Després anirem al Kursaal de Manresa a veure l’espectacle. Aquesta iniciativa es realitza amb col·laboració de la FOC i Joventuts musicals.
Llegir el Teatre: “Cartografía de una desaparición”
Tal com vam anunciar fa uns dies, dimarts 23 d'octubre [...]
Llegir el Teatre: comencem el nou curs!
Un any més comença el nou curs de Llegir el [...]
Club de lectura: Maria Aurèlia Capmany
Després de l'estiu, torna el club de lectura! El proper [...]
Club de Lectura: “Els estranys” amb Raül Garrigasait
Aquest proper dilluns 25 de juny, a les 8 del [...]
Club de Lectura: “Les dones i els dies”
Aquest proper dilluns dia 28 de maig toca poesia i [...]
Llegir Teatre: “Temps Salvatge”
El proper dimarts a les 20h del vespre tenim la [...]
